Παρασκευή 4 Ιουνίου 2010

…. ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ «ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ»….


Είμαι καλά με τον εαυτό μου, όσο ζω, είναι μια σημαντική προτεραιότητα για εμένα (για εσάς;!!).

Ζω, για μένα σημαίνει σχετίζομαι με ότι υπάρχει.

Είμαι καλά, σημaίνει ότι έχω τοποθετήσει τον εαυτό μου σ’ ένα καλό σημείο σε σχέση με τον κόσμο, με ότι υπάρχει. Ο κόσμος μου είναι ωραίος, μόνον όταν εγώ βρω έναν ωραίο τρόπο να υπάρχω σε σχέση με αυτόν.

Ο Ηράκλειτος μας είπε ότι τα πάντα ρέουν. Άρα ο κόσμος μεταβάλλεται και μετατρέπεται συνεχώς και επίσης εγώ μεταβάλλομαι και μετατρέπομαι συνεχώς… Άρα (για να συσχετίσουμε), ο ωραίος τρόπος καταλήγει να είναι κίνηση. Ροϊκότητα. Ο ωραίος τρόπος ζωής (δηλ. το ευ ζην), πρέπει να είναι η αντίληψη της συνεχούς κίνησης. Αυτή η αντίληψη θα μετατρέψει τη ζωή μας από προσπάθεια σε τέχνη.

Καλά με τον εαυτό μου λοιπόν, σημαίνει κινούμαι καλά, κινούμαι εύκολα. Σκέφτομαι και ενεργώ μέσα από την αντίληψη ότι τα πάντα ρέουν, τα πάντα κινούνται, τίποτα δεν ήρθε να μείνει για πάντα, ούτε τα ευχάριστα, ούτε τα δυσάρεστα, τίποτα δε μένει ίδιο, τίποτα δεν παρουσιάζει μεγαλύτερη δύναμη, μεγαλύτερη αξία κα μεγαλύτερο ενδιαφέρον από την ίδια την κίνηση, την ροή.

Η ζωή είναι μια συμπαντική κίνηση… Βρες τον δικό σου τρόπο να κινείσαι, να ελίσσεσαι, να χορεύεις,…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου